Piegāde & Atgriešana
SŪTĪŠANA
Mēs piedāvājam BEZMAKSAS PIEGĀDI Latvijā uz Omnivas pakomātiem un ar Omnivas kurjeru pasūtījumiem no 50€.
*Pasūtījumiem, kas mazāki par 50€, būs jāmaksā 0,99€ -2,99 € piegādes izmaksas.
Omniva kurjers: 1,99 €
Omniva pakomāts: 0,99 €
DPD pakomāts: 1,99 €
DPD kurjers: 2,99 €
Kad esat veicis pasūtījumu vietnē un veicis maksājumu, mēs apstrādāsim jūsu pasūtījumu 1 darba dienu laikā. Pēc pasūtījuma apstrādes jums ir jāsaņem sūtījums 1-3 darba dienu laikā, ja piegādi neietekmēs citi apstākļi.
Visi produkti, kas iegādāti mūsu veikalā, tiks piegādāti ar DPD Kurjers, Omniva kurjers , Omniva Pakomāts. Kad būsim pabeiguši jūsu pasūtījuma apstrādi, mēs nosūtīsim jums apstiprinājuma vēstuli ar jūsu sūtījuma izsekošanas numuru.
Piezīme: Pakas netiek sūtītas un piegādātas nedēļas nogalēs un vietējās svētku dienās
ATGRIEŠANAS POLITIKA
Mēs saprotam, ka dažreiz lietas mainās, un jums, iespējams, būs nepieciešams atgriezt savu pasūtījumu. Tāpēc mēs jums izveidojām 30 dienu atgriešanas politiku.
30 DIENU ATGRIEŠANAS GARANTIJA
Patērētājs ir atbildīgs par jebkuru preces vērtības samazināšanos, ja prece tiek izmantota citiem mērķiem, nevis lai pārbaudītu tās raksturu, īpašības un funkcionalitāti. Līdz ar to atgādinām, ka, izmantojot tiesības atteikties no līguma, pircējs ir tiesīgs preci lietot tikai tiktāl, cik nepieciešams tās pārbaudei,tās novērtēšanai nepieciešamajā apjomā tādā pašā veidā, kā tas būtu fiziskajā veikalā pirms iegādes.
- Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā;
- Prece nedrīkst būt bojāta;
- Precei nedrīkst būt bojājumu pazīmes, noņemtas garantijas plombas, sērijas numuri vai logotipi;
- Produktam jābūt nelietotam un jāsaglabā tā sākotnējais izskats (piem., etiķetes neskartas, aizsargplēves nenolobītas utt.). Šis noteikums nav spēkā, ja precei ir trūkumi;
- Atgrieztajai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā tika saņemta;
- Pircējam jānorāda savs vārds, uzvārds, pasūtījuma numurs un aizpildīta atgriešanas veidlapa;
Pārdevējs patur tiesības atteikties pieņemt atpakaļ atgriežamās preces, ja netiek ievēroti atgriešanas nosacījumi;
Pircējs nevar atcelt pirkuma līgumu un atgriezt preci, ja prece ir bojāta vai ir būtiski mainījies tās izskats;
Pircējs ir atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām.
Mēs saprotam, ka tas var radīt zināmas neērtības, un mēs cenšamies sniegt vislabāko iespējamo pieredzi, vienlaikus apstrādājot visus pieprasījumus. Taču saskaņā ar Eiropas Savienības noteikumiem pārdevējiem nav jānodrošina atgriešanas sūtīšanas orderi/uzlīmes vai jāsedz atgriešanas piegādes izmaksas. Mēs ceram, ka jūs saprotat mūsu nostāju šajā jautājumā.
Atgriešana jāveic saskaņā ar pārdevēja noteikto procedūru.
LŪDZU, ŅEMIET VĒRĀ: MĒS STINGRI NEPIEŅEMAM IZMANTOTO PRODUKTU APMAIŅAS VAI ATGRIEŠANAS PIEPRASĪJUMUS.
Ja jūs joprojām vēlaties atgriezt preci, mēs pilnībā cienām jūsu lēmumu un vienmēr cenšamies sniegt pozitīvu pieredzi ikvienam klientam. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu atgriešanai pilnībā jāatbilst iepriekš minētajām prasībām.
Lūdzu, saprotiet, ka pēc produkta izsaiņošanas un lietošanas lietošanas pazīmes un plīsumi ir neizbēgami. Neviens klients necer saņemt lietotu preci. Rezultātā var tikt piemērotas papildu apstrādes izmaksas, piemēram, ierīces atjaunošana vai atkārtota komplektēšana ar esošajiem materiāliem.
Soļi, kas jāveic, atgriežot preci
1.solis – Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu 30 dienu laikā pēc pasūtītās preces saņemšanas uz e-pastu info@premiummajas.lv. Lūdzu, norādiet klientu apkalpošanas dienestam savu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, pasūtījuma numuru un īsi aprakstiet iemeslu, kāpēc vēlaties atgriezt preci un kāds ir tās stāvoklis.
2.solis – Mūsu klientu atbalsta komanda atbildēs uz jūsu pieprasījumu, un, ja jūsu atgriešanas pieprasījums atbilst nosacījumiem, kas izklāstīti šajā atgriešanas politikā un lietošanas noteikumos, mūsu klientu atbalsta komanda sniegs jums papildu norādījumus, kā un kur atgriezt preci.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemsim un atmaksāsim atgrieztos produktus tikai tad, ja tie tiks nosūtīti atpakaļ uz mūsu klientu apkalpošanas komandas norādīto adresi. Lūdzu, nesūtiet atgriešanu uz mūsu biroja adresi vai uz sākotnējo adresi, no kurienes tās ir nākušas, jo mēs nevaram tās tur pieņemt, tāpēc mēs nevarēsim identificēt jūsu atgriešanu un atmaksāt par to naudu.
3.solis – droši pārpakojiet savu produktu, pievienojiet pasūtījuma informāciju (vārds, uzvārds, pasūtījuma numurs un vietne, no kuras iegādāts) iepakojumā un nosūtiet mums atgrieztos produktus uz atgriešanas adresi, ko jums piešķīrusi mūsu klientu atbalsta komanda. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs varēsim pieņemt atgrieztos produktus tikai tad, ja tajos būs iekļauta jūsu pasūtījuma informācija un tie tiks nosūtīti uz mūsu norādīto atgriešanas adresi.
4.solis – Nosūtiet mums atgriežamās pakas izsekošanas numuru un savu unikālo atgriešanas saiti. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas piegādes maksa netiks atmaksāta vai kompensēta. Mūsu noliktava var atteikt atgriešanu bez izsekošanas numura, lūdzu, noteikti izmantojiet ierakstītu pastu vai citu izsekojamu sūtījuma veidu un neaizmirstiet atsūtīt mums izsekošanas numuru.
5. solis – Pēc preces saņemšanas un pārbaudes, mēs apstrādāsim jūsu naudas atmaksu 14 darba dienu laikā.
Kad atmaksa ir veikta, parasti paiet 3–5 darba dienas, līdz tā ienāk jūsu kontā. Atmaksa jums tiks nosūtīta atpakaļ uz sākotnējo maksājuma avotu, kuru izmantojāt, lai samaksātu par pasūtījumu.