Piegāde & Atgriešana
SŪTĪŠANA
Mēs piedāvājam BEZMAKSAS PIEGĀDI Latvijā uz Omnivas pakomātiem un ar Omnivas kurjeru pasūtījumiem no 50€.
*Pasūtījumiem, kas mazāki par 50€, būs jāmaksā 0,99€ -1,99 € piegādes izmaksas.
Omniva Kurjers: 1,99 €
Omniva Pakomāts: 0,99 €
Piegāde ar DPD:
DPD Kurjers: 2,99 €
Kad esat veicis pasūtījumu vietnē un veicis maksājumu, mēs apstrādāsim jūsu pasūtījumu 1 darba dienu laikā. Pēc pasūtījuma apstrādes jums ir jāsaņem sūtījums 1-2 darba dienu laikā, ja piegādi neietekmēs citi apstākļi.
Visi produkti, kas iegādāti mūsu veikalā, tiks piegādāti ar DPD Kurjers, Omniva kurjers , Omniva Pakomāts. Kad būsim pabeiguši jūsu pasūtījuma apstrādi, mēs nosūtīsim jums apstiprinājuma vēstuli ar jūsu sūtījuma izsekošanas numuru.
Piezīme: Pakas netiek sūtītas un piegādātas nedēļas nogalēs un vietējās svētku dienās
ATGRIEŠANAS POLITIKA
Mēs saprotam, ka dažreiz lietas mainās, un jums, iespējams, būs nepieciešams atgriezt savu pasūtījumu. Tāpēc mēs jums izveidojām 30 dienu atgriešanas politiku.
30 DIENU ATGRIEŠANAS GARANTIJA
Jūs varat atgriezt savus no mums iegādātos produktus 30 dienu laikā pēc saņemšanas, tomēr, ja jūs nolemjat atgriezt savu produktu pēc 14 dienām, bet ne vēlāk kā 30 dienas pēc produktu saņemšanas, var tikt piemērota papildu maksa. Lai varētu saņemt atgriešanu/atmaksu, jūsu precei ir jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt. Produktiem jābūt oriģinālā rūpnīcas stāvoklī un jāietver visi oriģinālie iepakojuma materiāli, rokasgrāmatas un piederumi.
LŪDZU, ŅEMIET VĒRĀ: MĒS STINGRI NEPIEŅEMAM ATGRIEŠANAS VAI APMAIŅAS PIEPRASĪJUMUS.
Ja jūs uzstājat uz atgriešanu, mēs pilnībā respektējam jūsu lēmumu un vienmēr ceram, ka mēs varētu piedāvāt patīkamu lietotāja pieredzi katram klientam. Ar šādiem nosacījumiem mēs varētu pieņemt atgriešanu un atmaksu; Tikmēr, lūdzu, saprotiet, ka:
Mēs ieturam 30% no jūsu samaksātās summas kā krājumu atjaunošanas maksu, kā arī €8 no sākotnējās piegādes maksas. Ja jūs vēlaties atgriezt preces, kas iegādātas vietnē, jums būs jāsedz atgriešanas piegādes izmaksas, kuras mēs nekompensēsim.
(Pēc izpakošanasun mašīnas lietošanas neizbēgami būs lietošanas pēdas. Neviens klients nevēlas saņemt lietotu preci. Tādējādi ierīces apstrādē būs iekļautas darbaspēka izmaksas, piemēram, ierīčes pārstrāde un jaunas ierīces atjaunošana, izmantojot esošos materiālus).
Soļi, kas jāveic, atgriežot preci
Solis #1 – Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu 30 dienu laikā pēc pasūtītās preces saņemšanas uz e-pastu info@premiummajas.lv. Lūdzu, norādiet klientu apkalpošanas dienestam savu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, pasūtījuma numuru un īsi aprakstiet iemeslu, kāpēc vēlaties atgriezt preci un kāds ir tās stāvoklis.
Solis #2 – Mūsu klientu atbalsta komanda atbildēs uz jūsu pieprasījumu, un, ja jūsu atgriešanas pieprasījums atbilst nosacījumiem, kas izklāstīti šajā atgriešanas politikā un lietošanas noteikumos, mūsu klientu atbalsta komanda sniegs jums papildu norādījumus, kā un kur atgriezt preci.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemsim un atmaksāsim atgrieztos produktus tikai tad, ja tie tiks nosūtīti atpakaļ uz mūsu klientu apkalpošanas komandas norādīto adresi. Lūdzu, nesūtiet atgriešanu uz mūsu biroja adresi vai uz sākotnējo adresi, no kurienes tās ir nākušas, jo mēs nevaram tās tur pieņemt, tāpēc mēs nevarēsim identificēt jūsu atgriešanu un atmaksāt par to naudu.
Solis #3 – droši pārpakojiet savu produktu, pievienojiet pasūtījuma informāciju (vārds, uzvārds, pasūtījuma numurs un vietne, no kuras iegādāts) iepakojumā un nosūtiet mums atgrieztos produktus uz atgriešanas adresi, ko jums piešķīrusi mūsu klientu atbalsta komanda. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs varēsim pieņemt atgrieztos produktus tikai tad, ja tajos būs iekļauta jūsu pasūtījuma informācija un tie tiks nosūtīti uz mūsu norādīto atgriešanas adresi.
Solis #4 – Nosūtiet mums atgriežamās pakas izsekošanas numuru un savu unikālo atgriešanas saiti. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas piegādes maksa netiks atmaksāta vai kompensēta. Mūsu noliktava var atteikt atgriešanu bez izsekošanas numura, lūdzu, noteikti izmantojiet ierakstītu pastu vai citu izsekojamu sūtījuma veidu un neaizmirstiet atsūtīt mums izsekošanas numuru.
Solis #5 – Kad mēs saņemsim atgrieztās preces un pārbaudīsim tās, mēs atgriezīsim atmaksu 14 dienu laikā.
Kad atmaksa ir veikta, parasti paiet 3–5 darba dienas, līdz tā ienāk jūsu kontā. Atmaksa jums tiks nosūtīta atpakaļ uz sākotnējo maksājuma avotu, kuru izmantojāt, lai samaksātu par pasūtījumu.